Klasa lepkości SAE:
10W-40Typ oleju:
PółsyntetycznyInnowacyjny półsyntetyczny olej silnikowy do ciężarówek na każdą pogodę (estry + HC-syntezy)
MANNOL TS-5 UHPD 10W-40 został opracowany do nowoczesnych wysokoobciążonych i wysokoobrotowych silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, eksploatowanych w trudnych warunkach. Olej jest zgodny z Globalną Specyfikacją GLOBAL-DHD-1, która uwzględnia wszystkie wymagania europejskich, amerykańskich i japońskich producentów dla ciężkich silników Diesla produkowanych od 1998 roku, pracujących w najtrudniejszych warunkach ze zwiększonym przebiegiem pomiędzy wymianami oleju, które są zgodne z aktualne normy dotyczące zawartości substancji toksycznych w spalinach i instalowane na pojazdach ciężkich (powyżej 3,9 tony).
Cechy produktu:
- Najwyższej jakości półsyntetyczna baza spełniająca wymagania GLOBAL DHD-1, charakteryzującą się optymalną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewniają doskonałe właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciwzacieraniu, co znacznie wydłużyć żywotność sprzętu
- Składniki estrowe w połączeniu z naturalnymi przeciwutleniaczami zapewniają zwiększoną termiczną stabilność oksydacyjną oleju, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergującymi (TBN> 10) i niską zawartością popiołu, skutecznie ogranicza tworzenie się zgorzeliny i lakieru, zapobiega osadzaniu się wszelkiego rodzaju i utrzymuje wyjątkowo czyste części silnika przez cały okres między wymianami
- Unikalna formuła zapewnia odporność oleju na starzenie, a dzięki zmniejszonemu parowaniu i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza „odpady” osadzania się kamienia, co umożliwia stosowanie go w silnikach o długich okresach interwałowych
- Posiada doskonałe właściwości niskotemperaturowe, w tym niską temperaturę płynięcia, wraz z dobrą pompowalność
- Kompatybilny z układami dopalacza spalin (EGR)
- Skutecznie chroni części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją
- Posiada podwyższoną odporność na pienienie
- Może być stosowany podczas pracy na paliwach o wysokiej zawartości siarki.
Przeznaczony do wszystkich typów wysokoobciążonych silników wysokoprężnych drogowych (ciężarowych, autobusowych itp.), terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz specjalnego wyposażenia producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, spełniających wymagania Euro I, II , III, IV, gdzie wymagany jest poziom wydajności CI-4 lub niższy.
Może być stosowany w silnikach benzynowych, gdzie wymagany jest poziom wydajności API SL lub niższy.
Spełnia normy i specyfikacje:
- SAE 10W-40
- API CI-4 Plus
- API CI-4/CH-4/SL
- ACEA E7
- ACEA A3/B4
- JASO DH-1
- GLOBAL DHD-1
- CATERPILLAR ECF-2
- CATERPILLAR ECF-1-a
- CUMMINS CES 20076
- CUMMINS CES 20077
- CUMMINS CES 20078
- DETROIT DIESEL 93K215
- MACK EO-N
- MACK EO-M Plus
- MAN M 3275-1
- MB 228.1
- MB 228.3
- MTU Type 2
- RENAULT RLD-2
- VOLVO VDS-3