Klasa lepkości SAE:
15W-40Przeznaczony do wszystkich typów silników wysokoprężnych do dużych obciążeń
MANNOL TS-1 SHPD 15W-40 to innowacyjny mineralno-syntetyczny (estry + HC-syntezy) olej silnikowy na każdą pogodę do nowoczesnych wysokoobciążonych i wysokoobrotowych silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez. Zaprojektowany specjalnie, aby chronić maszyny i czerpać z nich największe korzyści niezależnie od warunków pracy.
Cechy produktu:
- Zapewnia dobre właściwości przeciwcierne i przeciwzużyciowe, co znacznie wydłuża żywotność scenerii w porównaniu do podobnych olejów
- W porównaniu z odpowiednikami ma wyższą odporność na utlenianie termiczne, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergacyjnymi (TBN>10) skutecznie ogranicza tworzenie się kamienia i lakieru, zapobiega wszelkiego rodzaju osadom i utrzymuje części silnika w bardzo czystym stanie przez cały okres między wymianami
- Unikalna formuła zapewnia odporność oleju na starzenie
- Ze względu na zawartość estrów charakteryzuje się dobrymi właściwościami niskotemperaturowymi, w tym niską temperaturą płynięcia, a także dobrą pompowalnością oleju i zdolnością rozruchową elementów silnika w niskich temperaturach, łatwym rozruchem na zimno i zmniejszonym zużyciem rozruchowym
- Skutecznie chroni części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją
- Może być stosowany w połączeniu z kilkoma wszystkimi o wyższej zawartości siarki.
Przeznaczony do wszystkich typów silników wysokoprężnych do dużych obciążeń (ciężarówki dalekobieżne, autobusy itp.), maszyn terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz sprzętu specjalnego producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, zgodne z wymaganiami Euro I, II, III, IV, gdzie wymagany jest poziom wydajności CH-4 lub niższy.
Może być stosowany w silnikach benzynowych, gdzie wymagany jest poziom wydajności API SL lub niższy.
Spełnia normy i specyfikacje:
- SAE 15W-40
- API CH-4/SL
- ACEA E7
- ACEA A3/B4
- MAN M 3275-1
- MB 228.3
- MB 229.1
- MTU Type 2
- VOLVO VDS-2