Chroni układ chłodzenia w temperaturach do -40 °C
MANNOL Antifreeze AF13++ to przyjazne dla środowiska, nie wymagające rozcieńczania, zaawansowane technologicznie, gotowe do użycia rozwiązanie typu lobrid (niskohybrydowe) najnowszej generacji o doskonałych właściwościach użytkowych, zaprojektowane z myślą o wszystkich: całoroczne stosowanie we wszystkich nowoczesnych układach chłodniczych, do których zalecane jest stosowanie środków przeciw zamarzaniu na bazie glikolu monoetylenowego.
Zapewnia niezawodną ochronę wszystkich systemów chłodzenia.
Cechy produktu:
- Zapewnia doskonałą ochronę metali i stopów (mosiądz, miedź, stal stopowa, żeliwo, aluminium) przed wszelkimi formami korozji, jak również zapobiega korozji wysokotemperaturowej powierzchni aluminiowych nowoczesnych silników. Zapewnia wystarczające właściwości antykorozyjne już od stężenia 30%
- Pakiet dodatków nieorganicznych natychmiast chroni powierzchnię, a część organiczna zaczyna działać dopiero w przypadku pojawienia się źródeł korozji
- Posiada wyjątkową stabilność termiczną, niezawodnie chroni silnik przed przegrzaniem
- Chroni przed tworzeniem się osadów
- Posiada doskonałe właściwości przewodzenia ciepła i odporność na pienienie
- Neutralny dla wkładów i węży, kompatybilny ze wszystkimi rodzajami gumowych i plastikowych elementów układu chłodzenia
- Charakteryzuje się doskonałą odpornością na twardą wodę dzięki zastosowanej złożonej technologii stabilizacji krzemianowej i bardzo niskim wskaźnikom zużycia inhibitora korozji
- Pakiet dodatków o wysokiej wydajności zapewnia wyjątkową stabilność właściwości eksploatacyjnych przez cały okres użytkowania
- Jest to ciecz o niskiej zawartości krzemianów. Nie zawiera azotanów, fosforanów i amin (technologia NAP free i OAT – Organic Acid Technology)
- Zbilansowany pakiet dodatków pozwala maksymalnie wydłużyć żywotność środka przeciw zamarzaniu
- Przewyższa wymagania norm międzynarodowych i większości europejskich producentów samochodów
- Żywotność: minimum 5 lat
Zalecany do silników samochodów osobowych i nowoczesnych silników pojazdów użytkowych.
Aby uzyskać najlepszą wydajność, nie rozcieńczaj roztworu!
Spełnia normy:
SAE J1034
AFNOR FRANCE NF R15-601 (except for RA)
ASTM USA D3306
ASTM USA D4656
ASTM USA D4985
BSI GB BS 6580:2010
CUNA ITALY NC 956-16
FVV GERMANY Heft R443
NATO S-759
UNE SPAIN 26-361-88/1
VOLKSWAGEN TL 774 G
VOLKSWAGEN TL 774 J
CUMMINS CES 14603
IRIZAR
LIEBHERR Minimum LH-01-COL3A
MAN 324 Si-OAT
MB 325.5
MB 325.6
SCANIA
SMART MB 326.0